Eli nyt sitten toisen osan pariin,Chocon antama timantti koodi luulta vasti on vasta kolmannessa osassa käytössä sillä unohdin sen. Joo muuten mulla on pelissä teini ja raskausvaatehack.

1881977.jpg 

Aamulla olin juuri hakemassa laskuja kun vatsani pompassi 10cm paksummaksi.Mutta kuitenkin tajusin että minä ja Kyle saataisi oma lapsi. Minusta tuntui siltä että ihmiset jotka tekevät abortin ovat ihan kuin tappaneet  tulevaa suku polvea.

 

1881973.jpg 

Heti ulkoa tultua vaihdoin äidillisemmät vaateet ja soitin kylelle.

Amy: vastaaa nyt pliis...

Kyle: ai moi  mikäs on tullu kun et oo soitellu.

Amy: no työkiireet on lähinnä ollu este, mut tulisit sä meille olis vähän asiaa.

Kyle: no eiks sitä voi kertoo puhelimessa

Amy: no ei

Kyle: no tuun just, voisko muten Ben tulla kans

Amy: ei asia on henkilö kohtanen.

Kyle: moikka

Amy: moikka 

 

1881935.jpg

 Kyle:  Hei muuten oot sä ruvennu pukeutuu ihan äidilliseti ja lihonnukkin

1881936.jpg

Amy: ööh niin joo kuule me saadaan lapsi ja mä tiesin sen vasta tänään että  muuttasit sä meille.

1881937.jpg 

Kyle: Tietty.

Kyle tarttui muhun ja halasi oikein kunnolla.

 

1881948.jpg

Sitten me mentiin kihloihin.

 

1881991.jpg

 

Ja myöhaan illalla mentiin naimisiin.

 

1881938.jpg 

Tuossa on mun vatsa aika pieni mutta kyllä se on pyöreä.Kyle ei vois kyllä huutaa että oon liian teini äidiks sillä mulla han on nää vaateet.

1881939.jpg 

Kylen uusi tyyli, musta se on nätti ( itse päätin ) onneksi Kyle tykkäsi.

1881952.jpg 

5kk myöhemmin. Kyle tuli munvatsan luoja  näki että massuni on aivan mielettömän iso.

1881953.jpg 

Kyle: Hei pikku vaavi isäs täällä  kohta sä näät meidät.

Amy: Kyle ei se tajua mitä sä höpötät.

1881967.jpg 

Jouduimme yleensä Kylen kanssa hali maan sillä takka oli rikki ja minä kärsin kylmyydestä.

1881982.jpg 

Illalla mun mahaan rupes  sattumaan oikein kunnolla meluultiin että vauva vaan potkii mutta se oli jotain pahempaa sillä....

1881944.jpg 

Syntyi pikku tyttö ihan mun kopio, Nimeks tuli Diane eli Diane Wite.

1881954.jpg

 Eli tässä  talossa on uutta lasten huone, vessa  ja grilli aitaus.

1881992.jpg 

Olin iloinen kun Kyle edes suostui pesemään likaiset pyykit puolestani  sillä  minä hoitelin Dianea.

1881969.jpg     

Tässä kuvassa näätte mun uuden puvun ja hiukset.Kyle rupesi laittamaan ruokaa joten tulin Dianen kanssa auttamaan sillä hummeri olisi vaikea kokata.  

1881941.jpg    

Meillä kyllä välillä vahindossa Dianen käsi kolahti kehtoon ja tyttö tietty pillitti, mutta muuten kyllä olimme Dianen kimpussa joka sekuntti.

____________________________

Osa.2 loppu

seuraavassa osassa Perhe elämää.

 

kommentointi pakko^^